Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

The Fairytale Tag!

Έχω άπειροοο καιρό να κάνω κάποιο tag! Το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ τόσο κοριτσίστικο και ενδιαφέρον!! Το διάβασα από το blog Oh Hey Kayspray και ήταν αδύνατο να του αντισταθώ! Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο βρήκα πώς η αρχική του μορφή ήταν με 22 ερωτήσεις, αλλά αποφάσισα να απαντήσω σε αυτές των οποίων γνώριζα το παραμύθι!


Η Χιονάτη: Θεωρείς τον εαυτό σου όμορφο?
Θεωρώ πως κάθε άνθρωπος έχει μια μοναδική ομορφιά. Μαθαίνοντας να αγαπώ τις ατέλειές μου, στην πορεία του χρόνου, έμαθα να αγαπώ τον εαυτό μου και να νιώθω καλά όπως είμαι! Σίγουρα υπάρχουν μέρες που νιώθω καλύτερα από κάποιες άλλες. Ας μην ξεχνάμε πως η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας! Όταν νιώθεις όμορφη, δείχνεις όμορφη!

Η Ωραία Κοιμωμένη: Πόσες ώρες κοιμάσαι το βράδυ?
Πάρααα πολλές!! Αν δεν κλείσω δωδεκάωρο νυστάζω!

Η Σταχτοπούτα: Έχεις κάποιο περιορισμό στην ώρα που πρέπει να γυρίζεις σπίτι?
Σαν φοιτήτρια (τεταρτοετής) πλέον δεν θα το έλεγα, αλλά πάντα υπάρχει μια μαμά στο σπίτι που αν το ρολόι δείξει ξημερώματα όλο και κανένα τηλέφωνο θα πάρει!

Η Ραπουνζέλ: Σου αρέσει να βρίσκεσαι έξω?
Πάρα πολύ!! Αν και δηλώνω σπιτόγατα, έχω ανάγκη να ανακαλύπτω νέα μέρη και να κάνω βόλτες σε μικρά δασάκια, κήπους και όπου υπάρχουν δέντρα και λουλούδια!

Η Κοκκινοσκουφίτσα: Εμπιστεύεσαι εύκολα αγνώστους?
Σε καμία περίπτωση δεν εμπιστεύομαι εύκολα ανθρώπους που δεν γνωρίζω και γενικά είμαι πολύ κλειστός χαρακτήρας.

Ο λύκος και τα 7 κατσικάκια: Μπορούν να σε ξεγελάσουν εύκολα?
Κάποιες φορές στη ζωή, είναι καλύτερο να αφήνεις τους άλλους να νομίζουν πως σε ξεγέλασαν. Αρκεί που ξέρεις εσύ την αλήθεια.. 

Η Πεντάμορφη και το Τέρας: Τι κάνει κάποιον όμορφο στα μάτια σου?
Ένα χαμόγελο αρκεί! Τώρα, αν έχει και χιούμορ, είναι αισιόδοξος και ειλικρινής, τότε είναι ο πιο όμορφος άνθρωπος του κόσμου για μένα!

Η μικρή γοργόνα: Τι θα θυσίαζες για την αγάπη?
Κάθε σχέση χρειάζεται μικρές θυσίες και είμαι έτοιμη να δώσω πολλά όταν χρειάζεται! Το θέμα όμως είναι σε μια σχέση, για να είναι υγιής και ισορροπημένη, οι θυσίες να γίνονται και από τα δυο μέλη. 

Ο πρίγκιπας βάτραχος: Τι θεωρείς αηδιαστικό?
Την γκρίνια, την κακή συμπεριφορά και την προσπάθεια για χειραγώγηση. Α! Και όσους μασάνε με ανοιχτό το στόμα!

Ο Τζακ και η φασολιά: Έχεις κανένα φυτό?
Δικό μου δικό μου όχι. Στο μπαλκόνι έχουμε πολλά φυτά, αλλά δεν τα φροντίζω εγώ. Με την πρώτη ευκαιρία όμως, θα πάρω μια ορχιδέα!

Ο παπουτσωμένος γάτος: Έχεις κάποιο κατοικίδιο, κι αν όχι θα ήθελες?
Έχω μια κουνελίτσα, τα τελευταία δυο χρόνια, και ένα ενυδρείο με δυο χρυσόψαρα, τα τελευταία τρία χρόνια! Στο μέλλον όμως θέλω σίγουρα να υιοθετήσω κάποιο σκύλο ή γάτα που χρειάζεται βοήθεια.

Πινόκιο: Τι εύχεσαι περισσότερο να συμβεί?
Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που πιστεύει σε ευχές. Θεωρώ πως αν προσπαθήσεις μπορείς να τα πετύχεις όλα και μόνος σου! Βλέποντας πολλές φορές δυστυχισμένους/κακοποιημένους ανθρώπους αλλά και ζώα, εύχομαι να σταματήσει η κακομεταχείρισή τους, αλλά ακόμη και σε αυτό μπορούμε να βοηθήσουμε. Σε προσωπικό επίπεδο, εύχομαι να πάρω το πτυχίο μου, αλλά όπως είπαμε, τα αγαθά κόποις κτώνται!!

Πίτερ Παν: Πόσων χρονών αισθάνεσαι?
Υπάρχουν στιγμές (μπαίνοντας σε παιχνιδάδικο για αγορά δώρων) που νιώθω του δημοτικού, αλλά γενικά δεν με χαλάει η ηλικία μου, νιώθω και είμαι 21.

Η βασίλισσα του χιονιού: Τι θα έκανες για τον καλύτερό σου φίλο?
Θα τον συμβούλευα, όπως θα συμβούλευα και τον αδερφό μου, σε στιγμές που νιώθω πως κάτι δεν κάνει σωστά. Γενικά στέκομαι στους φίλους μου, και το πιο σημαντικό για μένα είναι να τους κάνω να χαμογελάνε αληθινά.

Η πριγκίπισσα και το μπιζέλι: Είσαι ευαίσθητη?
Είμαι πολύ ευαίσθητη, και τον τελευταίο καιρό, με την βοήθεια οικογένειας και φίλων προσπαθώ να το αλλάξω. Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να δίνεις σημασία σε πράγματα που δεν αξίζουν.

Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα: Σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ντύσιμό σου?
Με ενδιαφέρει το καθημερινό μου ντύσιμο να είναι απλό και άνετο, ενώ το ντύσιμο για έξοδο θέλω να είναι προσεγμένο και girly! Οπότε θα έλεγα με ενδιαφέρει, αλλά ανάλογα την ώρα, το μέρος..

Ο γενναίος ραφτάκος: Θεωρείς τον εαυτό σου γενναίο?
Όχι ιδιαίτερα! Αν με βάλεις να παλέψω με λιοντάρι, θα το βάλω στα πόδια, αλλά αν με βάλεις να υπερασπιστώ τα δικαιώματά μου, τότε θα το κάνω με πυγμή!


Tag-άρω τις.. Μαριάννα, Κοραλλία, Νικολέττα, Άντα, ΒίκυΔέσποιναΣίσσυ, ΧαράΕυαγγελία, Κατερίνα, Βασιλική, Νατάσα, Μάρω, Jazzy, Ρία και φυσικά όποια άλλη κοπέλα θέλει να το κάνει, θα το διαβάσω με χαρά!!! 

Stay tuned για το επόμενο post!!
Love & Kisses!!
:)


28 σχόλια:

  1. ωραιο tag Οντως..ειναι ωραιο να αισθανομαστε παιδια που και που...εντωμεταξυ των γενναιο ραφτακο εγω δεν το ξερω..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?? Εγώ τον είχα δει στην τηλεόραση μικρή σε σειρά με παιδικά παραμύθια!! :P

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος23/4/14, 12:11 μ.μ.

    χαχα! ωραίο tag! Μόλις βρω λίγο χρόνο θα το κάνω!
    Πολλά φιλιάαααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίο tag!
    Πρώτη φορά το βλέπω & μου έκανε μεγάλη εντύπωση!
    Πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις Ντίνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Κι εγώ μόλις το είδα ξετρελάθηκα! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το tag και σε ευχαριστώ πολύ που που πρότεινες και εμένα να το κάνω γιατί λατρεύω τα παραμύθια!!Εγώ γιατί δεν τον ξέρω τον γενναίο ραφτάκο;;Μια από αυτές τις μέρες θα το κάνω αυτό το tag!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι, ούτε εσύ τον ξέρεις?? :P Περιμένω να το διαβάσω με χαράαα!! :)

      Διαγραφή
  5. Ωραίο tag και ταιριάζει και με το όνομα του blog! Θα προσπαθήσω να το κάνω και γώ... Η photo είναι δικιά σου? Πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι, ταιριάζει απόλυτα με το όνομα του blog!! Ναι, δική μου είναι η φωτό!! Ήθελα κάτι που να θυμίζει πριγκίπισσες και παραμύθια!! Σ' ευχαριστώ πολύ, και περιμένω να το διαβάσω!! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο tag και απαντήσεις! Και θα το ξαναπώ, υπέροχη φωτογραφία, πραγματικά! Σ'ευχαριστώ για το tag γλυκούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν το είχα ξαναδεί και το λάτρεψα σαν tag! Οι απαντήσεις σου βέβαια πολύ καλές και όπως έχουμε ξαναπεί μοιάζουμε στο χαρακτήρα! Φυσικά και θα το κάνω, μάλιστα θα είναι το tag του Μάη (κάνω ένα κάθε μήνα από ό,τι φαίνεται :D)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις το τελείωσα και ξεκίνησα να tag-άρω άτομα, σκέφτηκα "Κοραλλία, σου έχω το επόμενο tag για αρχή του μήνα!" Το ξέρω, το έχεις καθιερώσει και είναι σούπερ ιδέα! :)

      Διαγραφή
  8. χαχαχ Τι γλυκούλι tag :)
    Συμφωνώ στο θέμα ύπνου και τις ώρας που επιστρέφεις από βόλτα στο σπίτι χιχιχ
    Αχχ και στην ομορφιά ενός χαμόγελου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα χαμόγελο είναι ικανό να αλλάξει τα πάντα! Σ' ευχαριστώ Κλεονίκη μου! :)

      Διαγραφή
  9. είναι το 3ο που πρέπει να κάνω !!! θα το κάνω σίγουρα αλλά μπορεί να σου το καθυστερήσω λίγο!!!ευχαριστώ πάρα πολύ για το ετικετάρισμα!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι, το 3 ε? Θα περιμένω με χαρά να το διαβάσω!! Φιλάκιααα!!

      Διαγραφή
  10. Αυτο με το ανοιχτό στόμα!! Δεν υπάρχει χειρότερο ... Ασε που δεν μπορώ κάν να κάτσω στο ίδιο τραπέζι, απελπιστικο χάχαχα φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, πραγματικά, άσχημη συνήθεια!! Φιλάκιααα!! :)

      Διαγραφή
  11. αχουυυυυυυυ πόσο τέλειο!!!!!!!!!θα το κάνω σύντομα!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραίο tag! Πολύ ξεχωριστό! Και οι απαντήσεις σου πολύ ωραίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύυυ!! Είναι όντως ιδιαίτερο!! :)

      Διαγραφή
  13. Kαλέ γιατί δεν έχω σχολιάσει εγώ εδώ?????Το διάβασα τις προάλλες και μετά ξέχασα να σχολιάσω!!χαχαχ!
    Τι ωραίο tag!!Θα το κάνω σύντομα!!!!!
    Τον γενναίο ραφτάκο δεν τον ξέρω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, κι εγώ το παθαίνω αυτό!! :P Σ΄ ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!! Θα χαρώ να το διαβάσω!! :)

      Διαγραφή
  14. Καλά πως ξέχασα να πω ευχαριστώ??? :/
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!Το έκανα επιτέλους!!!
    http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2014/07/the-fairytale-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα σούπερ!! Θα μπω να το διαβάσω!! Τίποτα Ευαγγελία μου!! :) ;)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...